Yönetim bölümünde standart kullanıcılar için iki ekran vardır. Bunlar Vekâlet ve Klasör Kuralları’dır.
Ana Menüden Yönetim > Vekaletler seçilir. Açılan Vekaletler ekranında Listele butonu ile sistemde verilmiş olan tüm vekaletler listelenebilir. “Tarih, Vekil, Asil, Aktif mi, Yürülükte mi” alanları ile arama işlemi filtrelenebilir.
Vekaler Ver butonuna tıkladığında açılan Yeni Vekalet ekranında, Vekil alanına vekilin , Asil alanına vekaleten yerine bakılacak kullanıcının ismii girilir. Başlangıç ve bitiş tarihleri girilir, Aktif Mi alanı işaretlenir. Vekalet Türü kısmında “Gönderilmiş Eski Belgeleri Gösterme” seçeneği seçilirse vekil sadece vekalet tarihinden itibaren olan belgelere erişebilir “Alınmış Eski Belgeleri Gösterme” seçeneği seçilirse vekil sadece vekalet tarihinden itibaren olan belgelere erişebilir, “Belge Notlarını Göster” seçeneği seçilirse vekil belge üzerindeki notları görebilir (Şekil 23-1.Alan). Sanal Kullanıcısı olanlar için (Şekil 23-2.Alan)’ da olduğu gibi farklı bir kullanıcıya vekalet verebilir veya Asıl Vekaleti Kullan butonunu kullanarak (Şekil 23-1.Alan)’ da seçtiği kullanıcıya sanal vekaletini de verebilmektedir. Kaydet butonuna tıklanarak vekalet oluşturulur. İşlem iptal edilmek istenirse İptal butonuna tıklanır (Şekil 23).
Kullanıcıların, klasörler menüsündeki Gelen - Giden klasörlerine otomatik talimatlar verebildiği ve evraklarında otomatik düzen sağlayabildiği bir alandır.
Ana menüden Yönetim > Klasör Kuralları seçilir. Açılan Klasör Kuralları ekranında klasör kurallarını listelenebilir, listenen klasör kurallarına çift tıkladığında detaylara erişilip, düzenleme yapılabilir. Yeni Ekle butonu ile yeni klasör kuralları eklenebilir (Şekil 24).
Yeni klasör kuralı oluşturmadan önce kuralın atanacağı klasör oluşturulmalıdır. Altına klasör oluşturulmak istenen klasör seçilir, sağ klik Klasör Oluştur seçilir ( Şekil 24.1, Şekil 24.2).
Yeni Ekle butonuna tıklandıgında açılan Yeni Klasör Kuralları sayfasında,